۱۶ آبان ۱۴۰۲، ۱۴:۳۲

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان:

۵۰ برنامه هفته کتاب و کتابخوانی در استان سمنان اجرا می شود

۵۰ برنامه هفته کتاب و کتابخوانی در استان سمنان اجرا می شود

سمنان_مدیرکل فرهنگ و ارشاد سمنان از اجرای ۵۰ برنامه فرهنگی طی هفته کتاب و کتابخوانی در استان خبر داد و گفت: با توجه به انتخاب سمنان به عنوان پایتخت کتاب این برنامه ها ویژه تر خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، فرشید فلاح بعد از ظهر سه شنبه در نشست خبری با خبرنگاران به مناسبت گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی به میزبانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان ضمن بیان اینکه برگزاری ۵۰ برنامه و فعالیت فرهنگی طی این هفته در سطح استان برنامه‌ریزی شده است، ابراز داشت: در اجرای این برنامه‌ها مؤسسه‌های فرهنگی و اداره‌های شهرستان همکاری مستقیم دارند.

وی ضمن بیان اینکه به دلیل انتخاب سمنان به عنوان پایتخت کتاب، اجرای این برنامه‌ها برای سال جاری متفاوت‌تر از سال‌های اخیر خواهد بود، افزود: برگزاری نشست‌های مختلف فرهنگی حوزه کتاب در دست اقدام است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان ضمن بیان اینکه با پیشرفت تکنولوژی حوزه مطالعه و کتابخوانی قدری مهجور مانده است، ابراز داشت: هدف عمده برنامه‌های هفته کتاب نیز تلاش برای سوق دادن توجه عموم به سمت مطالعه و کتابخوانی است.

فلاح در ادامه تصریح کرد: برگزاری محافل ادبی، کارگاه‌های داستان نویسی، نشست استانی مؤلفان، ناشران و نویسندگان، نشست با موضوعات کتاب و کتابخوانی، بازدید از کتابفروشی ها طی این هفته اجرایی خواهد شد.

وی افزود: برای تشویق اهل ادب به فعالیت‌های حوزه کتاب ضمن برگزاری نمایشگاه‌های کتاب و جشن کتاب از مؤلفان بومی طی مراسمی تجلیل به عمل خواهد آمد.

کد خبر 5932916

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha